بخش بزرگی از تولیدات شرکت آذر آلوم به پروفیل های تخصصی و سفارشی مربوط می شود.

پروفیل های تخصصی به آن دسته از مقاطع و پروفیل های اکسترودی گفته می شود که با توجه به نیاز تخصصی مصرف کننده در هر زمینه ای که که مورد نیاز فعالیتشان می باشد، تولید می گردد. فرآیند تولید پروفیل های اختصاصی سوای از تولید پروفیل های پرکاربرد صنعتی یا ساختمانی می باشد و پروسه ی پیچیده تری را میطلبد که نیازمند دانش و تجربه ی کافی می باشد.

در شرکت آذر آلوم تقریبا میتوان گفت که امکان تولید هر نوع پروفیل اختصاصی اکسترودی که توجیه علمی داشته باشد، مقدور می باشد.

مراحل تولید پروفیلهای اختصاصی:

۱- مراجعه حضوری یا ثبت سفارش از طریق سایت:

این مرحله جهت آشنایی با مشتریان محترم و ارائه برخی توضیحات در مورد نوع پروفیل مورد نیاز، کاربرد آن و ارائه نمونه یا نقشه و یا عکس پروفیل مورد نیاز، جهت شروع کار، می باشد.

۲- مطالعه علمی روی پروفیل:

هر پروفیل با توجه به نقشه و کاربرد آن نیازمند مطالعه ی کاملا علمی و پیچیده می باشد و مهندسان متالورژی و مکانیک شرکت آذر آلوم با ارزیابی پروفیل سفارش شده و تشخیص آلیاژ مورد نیاز آن پروفیل و در صورت نیاز، انجام پاره ای از اصلاحات در ساختار پروفیل، این وظیفه را به خوبی انجام می دهند.

۳-شروع به کار طراحی قالب پروفیل مورد نظر:

پس از تاییدات نهایی و ارائه تضمین کیفیت به مشتریان محترم، واحد طراحی قالب شروع به طراحی و ساخت قالب پروفیل مورد نظر می کند که کاری تخصصی و اساسی ترین بخش پروسه ی تولید می باشد.

۴- تولید و تحویل پروفیل اختصاصی:

آخرین مرحله، مرحله ی تولید پروفیل مورد نظر است که دربرگیرنده مراحل ریخته گری آلیاژ مخصوص، پرس اکستروژن، آبکاری و انودایزینگ و یا براشینگ و رنگ کاری و سپس بسته بندی و لیبلینگ و تحویل به مشتریان گرانقدر شرکت می باشد.

 

افتخار ما، کیفیت ماست.